5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه
این وبلاگ رو من برای ارسال نوشته های خودم به بالاترین ایجاد کرده بودم و نوشته اولم هم گواه این مطلب هست . اما ارسال این مطلب به بالاترین تجربه ای بود که خواستم با دوستانم در دنباله هم به اشتراک بذارم .

بذارید اول لینک مطلب ارسالی به بالاترین رو قرار بدم : http://balatarin.com/permlink/2010/12/13/2289814

مطلبی که در حال حاضر با کسب 42 منفی و 47 مثبت هنوز حذف نشده اما با بیش از 50 نظر در بین پر بحث ترین مطالب بالاترین قرار گرفت که خب نظراتش چندان به دل چنگی نمیزد .

الان متوجه شدم چرا خیلی از کاربران دنباله اینجا رو به بالاترین ترجیح میدهند . شاید عمده دلایل اون صمیمیت اعضای دنباله ، مغرور نبودنشون ، ارتباط راحت با مدیر سایت و مهم تر از همه احترام خاصی است که به کاربران میذارند .

تا اونجا که من فهمیدم در بالاترین انرژی بالاتر یک کاربر بهش اجازه میده کاربران تازه وارد تر رو با نگاهی تحقیرآمیز ببینه و با برخوردی قیم مابانه باهاشون برخورد کنه . در واقع در بالاترین هر کاربر گویا یک مجمع تشخیص مصلحت میباشد که خودش همه خوب و بد را تشخیص میدهد . حالا من چندان با مدیران این سایت ارتباط نداشتم اما به هر حال مشت نمونه ای است از خروار . حالا منفی میدی اشکال نداره ؛ دیگه چرا تو وبلاگم فحش میدی ؟! جواب سلام مگه فحشه ؟!!!

در کل اگه بخوایم بین بالاترین و دنباله مقایسه ای انجام دهیم باید گفت به جز تعداد زیاد اعضا و شهرت بالاترین مزیت دیگری نسبت به دنباله ندارد . در مقابل دنباله همه امکانات بالاترین را دارد به علاوه همدلی خاص بین اعضا . اگه از من بپرسید میگم دیر نیست که دنباله پایاپای با بالاترین پیش بره و حتی پیشی بگیره .


1 ابراز لطف:

ناشناس گفت...

اینطور نیست دوست عزیز. نمی خوام تلاش کنم و بالاترین رو برات تطهیر کنم ولی بالاترین بیشتر به قوانین یا زوابط اهمیت میده تا دوستی و صمیمیت و روابط. اون بی فرهنگ هایی هم که فحش دادن کم از افراطی های ج.ا ندارند. چون این مطلب دیگه تا این حد داغون نبود که فحش بخورید. به فعالیت مفیدت ادامه بده چه بالاترین چه دنباله. پیروز باشی

ارسال یک نظر

صفحه عضو سابق مجاهدین در فیس بوک

آرشیو

درباره من

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من
Donbaleh
Balatarin