5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه
http://021kids.net/it-world/Gallery/88/cloob%20(2).jpg

سایت کلوب.کام را به عنوان ششمین سایت بزرگ ایران و پرجمعیت ترین شبکه اجتماعی مجازی با قریب دو میلیون عضو را خیلی از شما دوستان میشناسید . از روز قبل از تاسوعا تا به این لحظه هنگام ورود به این سایت با پیام زیر روبرو میشوید :


با وجود هماهنگی هایی که بین اعضای جنبش سبز در خصوص برگزاری عاشورای سبز در سایت کلوب که تعداد آنها حداقل بالغ بر 10 هزار عضو فعال میباشد در شرف صورت گرفتن بود و نیز با جو پلیسی حاکم بر سایت کلوب که بی رحمانه پروفایل دوستان سبز را مسدود کرده و دست طرفداران دولت کودتا را باز گذاشته است ، تغییرات سخت افزاری در ایام عاشورا کمی که چه عرض کنم ؛ بسیار شک برانگیز است .
این فرضیه بسیار محتمل است که مسئولان سایت کلوب و در راس آن جناب شکوری مقدم با بسته نگه داشتن این سایت جلوی هماهنگی بین دوستان سبز ما را به زعم خود گرفته اند ، وگرنه گمان نمیکنم نه تغییرات سخت افزاری 3 روز به طول بیانجامد و نه آقای شکوری مقدم حاضر شوند 3 روز از تبلیغات سودآور سایت خود چشم بپوشند . 
انجام تغییرات سخت افزاری در زمانی که عملا و رسما تمام کشور در تعطیلی به سر میبرد نیز جای سوال دارد که فرضیه بالا را بیش از پیش تقویت میکند . 
پیش از این نیز شواهدی مبنی بر همکاری مدیران سایت کلوب با وزارت اطلاعات و به خصوص پس از تصویب قانون نژادپرستانه مصادیق محتوای مجرمانه ، در سایت کلوب منتشر شده بود .


0 ابراز لطف:

ارسال یک نظر

صفحه عضو سابق مجاهدین در فیس بوک

آرشیو

درباره من

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من
Donbaleh
Balatarin