5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه


دولت باراک اوباما موفق شد تا قانون حمایت از امدادگران آسیب دبده واقعه یازده سپتامبر را از تصویب کنگره بگذراند.
باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز یکشنبه قانونی را امضا کرد که مبتنی با آن ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار برای خدمات درمانی کسانی که در این رویداد به نجات جان شهروندان شتافتند اختصاص می یابد.
بر اساس این قانون بودجه در نظر گرفته شده به مدت ۵ سال صرف خدمات بهداشتی و درمانی آتش نشان ها، نیروهای پلیس و امدادگران خواهد شد.
سخنگوی اتحادیه آتش نشان ها می گوید:“نسبت به شش سال پیش که کار بازسازی آغاز شد، بهتر می توانیم در انتظار بمانیم. قدمی به جلو برداشته شده است. ما مطمئن هستیم که این لایحه در خدمت کسانی خواهد بود که باید باشد.”
کارولین ملونی از اعضای کنگره نیز در این باره می گوید: “ به نظرم این سیاست اجتماعی مهمی است که از جانبازان مبارزه با ترورسیم حمایت شود. آنها برای ما در محل حادثه حاضر شدند و ما هم نیاز داریم که حمایتشان کنیم.”
پیش از این لایحه پیشنهادی آقای اوباما در سنا جنجال بسیاری را برانگیخت ولی با وجود مخالفت های فراوان جمهوری خواهان به تصویب کنگره رسید.
در حالی که برج های دو قلو در حال بازسازی است، هر سال روز یازدهم ستامبر، خانواده های جان باختگان این حمله تروریستی و بسیاری از شهروندان نیویورک در این محل گرد هم آمده و یاد قربانیان را گرامی می دارند.

 

0 ابراز لطف:

ارسال یک نظر