5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه
میتونیم آستین هامون رو بزنیم بالا و سعی کنیم درستش کنیم . میتونیم دست به سینه بشینیم و بگیم ای بابا مملکته داریــــــــــــــــــــــم ؟!

2 ابراز لطف:

ناشناس گفت...

به بهانه مطلب: آی ملت ، به جز سلطنت‌طلب‌ها، مجاهدین، خارج‌نشین‌ها، کمونیست‌ها، سکولارها، خداناباورها، مذهبی‌ها، لاییک‌ها و هرکس دیگر... که دیروز در بالاترین چاپ شد.
با عرض معذرت، من عضو بالاترین نیستم و میخوام از این فرصت استفاده کنم و به همه هشدار بدم که مطلب بالا مشکوک هست و به احتمال زیاد توسط وزارت اطلات و شخص مزدور جانی مصلحی طراحی شده برای تفرقه در صفوف جنبش. آخوند کدیورهم به نظر میاد یک سناریوی موزون رو با مصلحی دنبال میکنه. اکثر کامنت های مطلب فوق هم توسط سربازان گمنام سایبری نوشته شده. حالا جلادان و قاتلان از قربانیان طلب کار شدند! آقای کدیور، دیگه امداد های غیبی برای کمک به رژیم جنایتکار بسه!
دوستان عزیز، هر کس که در فکر متفرق کردن اتحاد برای سرنگونی رژیم ددمنش خمینی - خامنه ای هست را طرد کنید. هر کس در این مبارزه اگر بخواهد صداقتش رو نشون بده باید بگه: لعنت بر روح خعمینی دجال و مرگ بر خامنه ای. همانطور که تمام وابستگان به رژیم خمینی برای اثبات وفاداری خود در قتل عام سال ۶۷ میبایست تیر خالص به یک زندانی اعدامی میزدند. (به قول محسن نوربخش - رئیس بانک مرکزی رژیم در دورانه خمینی دجال) . حال آقایان کدیور و دوستان باید ثابت کنند که تیر خلاص نزدند، اگر اینکار رو کردن باید مینیمم عذر خواهی کنند نه اینکه پر رویی و زبان درزی. زهی بیشرمی!!!

ناشناس گفت...

منم میگیرم این مطلبو تو وبلاگم میزنم. ای بابا مملکته داریم؟

ارسال یک نظر

صفحه عضو سابق مجاهدین در فیس بوک

درباره من

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من
Donbaleh
Balatarin