5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه
http://shanghaiist.com/attachments/babbas/instant-hymen-broken.jpg


http://muslimahmediawatch.org/wp-content/uploads/2009/09/20050918_25.jpg

بعد از تخم مرغ مصنوعی اکنون چینی ها پرده بکارت مصنوعی را نیز ساخته و روانه بازار کرده اند . این پرده بکارت ابتدا به مصر صادر شد که با واکنش تند دانشگاه الازهر مواجه گردید . اکنون این محصول چینی به ایران هم وارد شده و توسط پست جمهوری اسلامی توزیع میشود که باید منتظر عکس العمل های مجامع مذهبی ایران باشیم ...



1 ابراز لطف:

ناشناس گفت...

مسعود رجوی دستگیر شد.

مسعود رجوی در حالیکه در یکی از تونلهای مخفیانه زیر زمینی اردوگاه نظامی اشرف مخفی شده بود دستگیر شد٬ وی که بشدت تغییر چهره داده بود در موقع دستگیری پیشنهاد مبلغ پنج میلیون دلار رشوه به ماموران دولت عراق داده بود. گفته می شود از مخفیگاه وی دهها میلیون دلار از پولهای اهدایی صدام حسین و همچنین مقادیر بسیار زیادی اسلحه جنگی کشف شده است. وی در موقع دستگیری ادعا کرده بود که قرارگاه اشرف از طرف صدام حسین رئیس جمهور قانونی وقت عراق به سازمان مجاهدین خلق اهدا شده و تا ابد متعلق به این سازمان خواهد بود و دیگر زمین این اردوگاه جزء خاک کشورعراق نبوده و او هیچگاه به دولت عراق اجازه تصرف اردوگاه اشرف را نخواهد داد.
پیشتر دادگاهی در عراق حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرده بود. به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

ارسال یک نظر

صفحه عضو سابق مجاهدین در فیس بوک

آرشیو

درباره من

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من
Donbaleh
Balatarin