5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.
۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه
تو این نزدیک 8 سالی که با موتور جستجوی گوگل کار میکنم هیچ وقت لوگویی به عجیب و غریبی امروز ندیده بودم . در واقع لوگوی امروز هیچ شباهتی به نشان گوگل نداره بلکه مجموعه از تصاویر گرافیکی است که آنها را در کنار همدیگر قرار داده اند . 
با گشتی در اینرنت ، در سایت Aolnews متوجه قضیه شدم . در واقع گوگل با این لوگو به پیشواز تعطیلات کریسمس رفته و 17 پرتره از آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف و نیز جاذبه های گردشگری برخی کشورها را در لوگوی امروز خود آورده است. حالا اینکه این 17 تصویر بر چه مبنایی انتخاب شده خودم هم درست متوجه نشدم . 


بر روی این گوگل 5 هنرمند به مدت 250 ساعت کار کرده اند .


1 ابراز لطف:

Unknown گفت...

هرچن که همچنان گوگل توش به چشم میاد . از اخر میشه متوجه ای و به عقب دیگر حروف شد .

ارسال یک نظر

صفحه عضو سابق مجاهدین در فیس بوک

آرشیو

درباره من

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من
Donbaleh
Balatarin